Subject: FW: Selgitustaotlus
From: "Sirli King-Peets"
To: "RAM Info", "[email-masked]"
Date: Mon, 11 Mar 2024 13:35:18 +0200

Tere!

Vastavalt tegelike kasusaajate andmekogu asutamise ja põhimäärusele on TEKSA 
andmekogu vastutav töötleja Rahandusministeerium. Sama põhimääruse § 4 lg 2 
kohaselt on Registrite ja Infosüsteemide Keskus andmekogu volitatud töötleja 
kelle ülesanded on määratletud § 6. Antu kohaselt puudub meil pädevus Teie 
pöördumise lahendamiseks.

Vastavalt eeltoodule, edastame vastavalt  AvTS § 21 lg 1 Teie pöördumise 
lahendamiseks Rahandusministeeriumile.

 <http://www.rik.ee/>

Sirli King-Peets

Andmekaitsespetsialist

Õigusteenuse tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

[email-masked]

663 6319

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.

From: Helve via RIK <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 7, 2024 2:15 PM
To: RIK üldmeil <[email-masked]>
Subject: Selgitustaotlus

Pealkiri: Selgitustaotlus

Eesnimi: Helve

Perekonnanimi: Hunt

Asutus: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

Eelistatud sidevahend vastuse saamiseks: E-post

E-Post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pöördumise sisu: Seoses Vabariigi Valitsuse tööplaani p-s 7.3.5 toodud 
ülesande "Piirame kolmandate riikide kodanikele ligipääsu põllu- ja metsamaa 
ostmisele ja rentimisele. Eesti julgeoleku tagamiseks kitsendame kolmandate 
riikide kodanike kinnisasja omandamise võimalusi" täitmisega palume teavet, 
kas tegeliku kasusaajate andmekogu võimaldab saada andmeid Eestis maad 
omavate ettevõtjate, kelle tegelikud kasusaajad on välismaised isikud, 
kohta, sh eraldi välja tuues ettevõtjad, kelle kasusaajad on Euroopa Liidu 
liikmesriikide isikud, OECD liikmesriikide isikud, kolmandate riikide 
isikud, sh eraldi Vene Föderatsiooni ja Valgevene isikud.
Kui selliseid andmeid on võimalik saada, siis mida on selleks vaja 
ministeeriumi poolselt teha. Palume teavet ka kontaktisiku kohta, kellega 
oleks võimalik vajadusel täiendavalt suhelda.

Lugupidamisega
Helve Hunt
Regionaal- ja Põllumajandusministeerium
Maapoliitika ja riigivara osakonna nõunik
53301261

Faili lisamine: